« Takaisin

Näin toimit lippukaupan ongelmatilanteissa!

Tampere-talon ensi-ilta lähestyy ja lippuja myydään kovaa vauhtia. HYPE! Suurin osa lippuostoista on sujunut saumattomasti, mutta joitain teknisiä ongelmia on esiintynyt osassa tilauksista. Alla on lipunmyyntitiimiltä ohjeita ongelmatilanteiden ratkaisemiseksi.
“Pankkiyhteyteni reistaili ja lippukaupan mukaan maksu epäonnistui. Mikä neuvoksi?”
[su_spoiler title=”Vastaus:”]
Muun muassa Osuuspankilla oli ongelmia maksujen kanssa 2.11. Maksujen tekeminen ja rekisteröinti toimivat kyseisenä päivänä vain satunnaisesti. OP:n tiedotteen mukaan häiriöiden pitäisi nyt olla ohi. Mikäli tämä ongelma koski sinua, suosittelemme tarkistamaan tilitapahtumistasi, veloitettiinko pankkitiliäsi lippuostoksista. Jos tiliäsi ei veloitettu, ostos epäonnistui ja ratkaisu on yksinkertainen: tee uusi tilaus. Sen sijaan jos rahaa meni tililtä etkä saanut lippuja, ota yhteyttä osoitteeseen liput@naaspeksi.fi, ja lähetä samalla kuvankaappaus pankin maksutapahtumasta. Selvitämme asian maksunvälittäjämme kanssa ja lähetämme liput. Toimi näin myös, jos häiriöiden seurauksena maksoit liput vahingossa monta kertaa.
[/su_spoiler]
“Sain kaupassa “An error has occurred” -virheilmoituksen enkä pääse edes kassalle maksamaan.”
[su_spoiler title=”Vastaus:”]
Sivustomme naaspeksi.fi evästeet saattavat aiheuttaa ongelmia. Kokeile poistaa naaspeksi.fi-sivuston evästeet selaimestasi, tai vaihtoehtoisesti käytä yksityisselausta asioidessasi lippukaupassa:

  • Ohjeet Mozilla Firefox -selaimelle
  • Ohjeet Google Chrome -selaimelle
  • Ohjeet Opera-selaimelle
  • Ohjeet Safari-selaimelle
  • Ohjeet Internet Explorer -selaimelle (englanniksi)
  • Yksi vaihtoehto on myös kokeilla selaimen Force Refresh -toimintoa (näppäinyhdistelmä Ctrl+F5 monissa selaimissa).
    [/su_spoiler]
    Muissa ongelmatapauksissa ota yhteyttä liput@naaspeksi.fi.

    NääsPeksi