NääsPeksi 2019 03.12.2019 kello 19:00


Valitettavasti tämän tapahtuman online-myynti on päättynyt.

“Perjantai 26. kesäkuuta… 1959!?”

Vuoden 2019 NääsPeksi “Swing of Time – 50-luvun viemää” kutsuu nimensä mukaisesti katsojansa värikkään 50-luvun pauloihin ja pyörteisiin. Waspin mahtisuku on kietonut Springfieldin idyllisen pikkukaupungin verkkoonsa. Häikäilemättömän Daniel Waspin suunnitelmat mutkistuvat, kun kaupunkiin saapuu omalaatuinen muukalainen Tony Valentine. Kun Waspin voimakastahtoinen kihlattu Emma Baker iskee tulokkaaseen silmänsä, kolmiodraama on valmis

Muuttaako Waspin suvun uusi yksityissairaala historian kulun pysyvästi? Syyttääkö pormestari Taylor Johnson kommunisteja? Kuka saa ja kenet? Ja mikä on automekaanikko Eddie O’Reallyn erityistaito?

NääsPeksin 20. juhlavuosi tarjoaa vauhtia, vaarallisia tilanteita ja suuria tunteita. Älä takerru hetkeen vaan osta liput syksyä piristävään spektaakkeliin ja anna 50-luvun viedä!

 

NääsPeksin 2019 ensi-iltaa vietetään Tampere-talossa 12.11., ja ensi-illan jälkeen esiinnymme Tampereella 21.11., 27.11. ja  28.11. Tullikamarin Pakkahuoneella. Rakkaan kotikaupunkimme lisäksi NääsPeksin voi nähdä 18.11. Turun Logomossa, 23.11. Oulun Pohjankartanon salissa, sekä 3.12. Helsingin Teatteri Forumissa. Kaikki näytökset alkavat klo 18:00 ja kestävät väliajan kanssa noin kolme tuntia. Ovet aukeavat noin 30 minuuttia ennen esitysten alkua. Paikkavarauksia lukuun ottamatta salien istumapaikat täytetään vapaasti saapumisjärjestyksessä.

Pääsylippu maksaa työssäkäyville 22 € ja muille (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, varusmiehet, tms.) 15 €. Lisäksi tarjolla on 30 € paikkalippu, jolla varaamme asiakkaalle salista nimetyn paikan ja painetun käsiohjelman. Painetun käsiohjelman maksu on vapaaehtoinen, ja saatavilla on myös sähköinen käsiohjelma. Tampere-talon vartioitu vaatesäilytys 3 €; muu vaatesäilytys omalla vastuulla. Pakkahuoneella narikka on maksuton. Teatteri Forumissa narikka maksaa 3,5 €.

Esityksissä on väliaikamyynti. Pakkahuoneella järjestetään tänäkin vuonna Tullikamarin juomatarjoilun lisäksi NääsPeksin toteuttama kahvi- ja pullamyynti. Maksuvälineinä kelpaavat käteinen ja MobilePay. Tampere-talolla tarjoiluista vastaavat Tampere-talon ravintolat.

Lippuja näytöksiin

On aika nauttia esityksestä ja huutaa OMSTART!  Lämpimästi tervetuloa!

 

Etkö saanut lippuja sähköpostiisi? Tarvitsetko apua lippujen ostossa? Lue tästä lisäohjeita!

HUOM! Nämä ohjeet koskevat vain NääsPeksin kaupasta ostettuja lippuja.
Ulkopuoliselta lipunvälittäjältä ostettuun lippuun liittyvissä kysymyksissä otathan yhteyttä kyseiseen lipunvälittäjään.

 

Miten ostan pääsylippuja?

Lipunmyynti yksityisille katsojille tapahtuu NääsPeksin nettikaupan kautta.<!--; jos teet tilausta isolle ryhmälle, ks. seuraava kysymys. Löydät haluamasi näytöksen myyntisivulle produktion omilta sivuilta tai Tapahtumakalenterista.--> Myyntisivulla voit varata Ostoskoriin haluamasi määrän eri hintaryhmien lippuja. Varaamisen jälkeen siirrytään Kassalle, jossa liput (ja muut ostoskoriin lisätyt tuotteet) maksetaan Bambora PayForm -maksunvälittäjän avulla. Onnistuneen maksun jälkeen Bambora PayForm lähettää maksuvahvistuksen sähköpostiisi, ja lisäksi NääsPeksin nettikauppa toimittaa lippujen latauslinkin erillisessä sähköpostissa; jos jälkimmäistä sähköpostia ei kuulu 24 tunnin sisällä, ks. kysymys "Maksoin tilauksen, mutta en saanut lippujen latauslinkkiä sähköpostiini - mistä liput?"

 

Miten liput toimitetaan?

Onnistuneen maksusuorituksen jälkeen liput toimitetaan sähköisesti: tilaustoimituksen linkki "Katso tämä lippu" ohjaa henkilökohtaiselle lippusivulle. Tunnistat liput QR-koodista, jonka alla lukee mm. tilausnumero ja oma nimesi. Lippusivun voi ladata PDF-muodossa ja tulostaa paperille tai esittää sellaisenaan esimerkiksi puhelimen näytöltä.

 

Maksoin tilauksen, mutta en saanut lippujen latauslinkkiä sähköpostiini - mistä liput?

Toisinaan (varsinkin hotmail.comin ja outlook.comin käyttäjillä) tilaustoimitus luokitellaan roskapostiksi eikä se tule perille. Ensin kannattaa siis tarkastaa roskapostikansio. Jos epäilet, että tilaus on mennyt pieleen, voit aina lähettää sähköpostin osoitteeseen liput@naaspeksi.fi ja selvitämme asian. Ovella voimme tarkistaa lippusi myös nimesi perusteella, mutta tämä on hitaampaa ja suosittelemme siksi em. toimenpiteitä.

 

Sain kaupassa "An error has occurred" -virheilmoituksen. Miten pääsen eteenpäin?

Sivustomme naaspeksi.fi evästeet saattavat aiheuttaa ongelmia. Kokeile poistaa naaspeksi.fi-sivuston evästeet selaimestasi, tai vaihtoehtoisesti käytä yksityisselausta asioidessasi lippukaupassa:

Yksi vaihtoehto on myös kokeilla selaimen Force Refresh -toimintoa (näppäinyhdistelmä Ctrl+F5 monissa selaimissa).

 

Ostin liput vahingossa väärään näytökseen - voinko muuttaa päivämäärää?

Päivämäärän muuttaminen onnistuu, jos muuna päivänä järjestettävässä esityksessä on riittävästi tilaa. Lähetä sähköpostia osoitteeseen liput@naaspeksi.fi.

 

En pystykään käyttämään lippujani - voinko peruuttaa tilaukseni tai myydä lippuni eteenpäin?

Omien lippujen jälleenmyynti on sallittua ja suositeltavaa silloin, jos itse estyt käyttämästä lippujasi, mutta NääsPeksi ei ota siitä vastuuta. Virhetilanteiden varalta ostajalle kannattaa kertoa, millä nimellä ja mahdollisilla alennuksilla lippu on alunperin ostettu.

 

En löytänyt vastausta mieltäni kutkuttavaan kysymykseen lipunmyynnistä - mikä neuvoksi?

Lähetä viesti osoitteeseen liput@naaspeksi.fi. Olemme varautuneet kaikkeen.