DIspeksi 2018: Kirottua! Muumio zeppeliinissä! 03.02.2018 kello 20:00


Valitettavasti tämän tapahtuman online-myynti on päättynyt.

Egypti 3. maaliskuuta 1933. Hiekkaa ja huilumusiikkia. Arkeologi saapuu, löytää muumion ja pakkaa sen ilmalaivaan – historian huono-onnisimpaan menopeliin – ja seikkailu on valmis alkamaan!

DIspeksi 2018: Kirottua! Muumio zeppeliinissä!

Tule katsomaan ja tuo myös omat mausteesi, sillä soppahan siitä syntyy.


Lipun hinta työssäkäyville 15€, muille 10€. Se sisältää narikan ja sähköisen käsiohjelman. Käteisellä saat väliajalla pientä purtavaa.

Etkö saanut lippuja sähköpostiisi? Tarvitsetko apua lippujen ostossa? Lue tästä lisäohjeita!

Miten ostan pääsylippuja?

Lipunmyynti yksityisille katsojille tapahtuu NääsPeksin nettikaupan kautta. Myyntisivulla voit varata Ostoskoriin haluamasi määrän eri hintaryhmien lippuja. Varaamisen jälkeen siirrytään Kassalle, jossa liput (ja muut ostoskoriin lisätyt tuotteet) maksetaan Bambora PayForm -maksunvälittäjän avulla. Onnistuneen maksun jälkeen Bambora PayForm lähettää maksuvahvistuksen sähköpostiisi, ja lisäksi NääsPeksin nettikauppa toimittaa lippujen latauslinkin erillisessä sähköpostissa; jos jälkimmäistä sähköpostia ei kuulu 24 tunnin sisällä, ks. kysymys "Maksoin tilauksen, mutta en saanut lippujen latauslinkkiä sähköpostiini - mistä liput?"

 

Miten liput toimitetaan?

Onnistuneen maksusuorituksen jälkeen liput toimitetaan sähköisesti: tilaustoimituksen linkki "Katso tämä lippu" ohjaa henkilökohtaiselle lippusivulle. Tunnistat liput QR-koodista, jonka alla lukee mm. tilausnumero ja oma nimesi. Lippusivun voi ladata PDF-muodossa ja tulostaa paperille tai esittää sellaisenaan esimerkiksi puhelimen näytöltä.

 

Maksoin tilauksen, mutta en saanut lippujen latauslinkkiä sähköpostiini - mistä liput?

Toisinaan (varsinkin hotmail.comin ja outlook.comin käyttäjillä) tilaustoimitus luokitellaan roskapostiksi eikä se tule perille. Ensin kannattaa siis tarkastaa roskapostikansio. Jos epäilet, että tilaus on mennyt pieleen, voit aina lähettää sähköpostin osoitteeseen liput@naaspeksi.fi ja selvitämme asian. Ovella voimme tarkistaa lippusi myös nimesi perusteella, mutta tämä on hitaampaa ja suosittelemme siksi em. toimenpiteitä.

 

Sain kaupassa "An error has occurred" -virheilmoituksen. Miten pääsen eteenpäin?

Sivustomme naaspeksi.fi evästeet saattavat aiheuttaa ongelmia. Kokeile poistaa naaspeksi.fi-sivuston evästeet selaimestasi, tai vaihtoehtoisesti käytä yksityisselausta asioidessasi lippukaupassa:

Yksi vaihtoehto on myös kokeilla selaimen Force Refresh -toimintoa (näppäinyhdistelmä Ctrl+F5 monissa selaimissa).

 

Ostin liput vahingossa väärään näytökseen - voinko muuttaa päivämäärää?

Päivämäärän muuttaminen onnistuu, jos muuna päivänä järjestettävässä esityksessä on riittävästi tilaa. Lähetä sähköpostia osoitteeseen liput@naaspeksi.fi.

 

En pystykään käyttämään lippujani - voinko peruuttaa tilaukseni tai myydä lippuni eteenpäin?

Omien lippujen jälleenmyynti on sallittua ja suositeltavaa silloin, jos itse estyt käyttämästä lippujasi, mutta NääsPeksi ei ota siitä vastuuta. Virhetilanteiden varalta ostajalle kannattaa kertoa, millä nimellä ja mahdollisilla alennuksilla lippu on alunperin ostettu.

 

En löytänyt vastausta mieltäni kutkuttavaan kysymykseen lipunmyynnistä - mikä neuvoksi?

Lähetä viesti osoitteeseen liput@naaspeksi.fi. Olemme varautuneet kaikkeen.